fredag 19. juli 2013

Jessica Karlgren og Camp Alpha's Izi er tatt ut til OEC!

Da er første deltager klar, og her kommer en liten presentsjon av dem.



Mitt navn er Jessica Karlgren, og er en dame på 38 år. Jeg er alenemor til 2 store barn. Jeg har alltid elsket å holde på med hund. Jeg og Izi har vært så heldige å få æren å få være med å representere Norge i OEC 2013. Jeg har tidligere vært med i Landslaget med min Cavalier Sussi (i år 2011 og 2012) men dette er første gangen som jeg og min nye dansepartner Izi, skal stille i et mesterskap sammen. 

Izi (Camp Alphas Izi på stamtavlen) er i dag 2.5 år, han kom til meg i oktober 2011 som en 10 måneders gammel valp. Da var han redd og skeptisk mot andre mennesker, kunne nesten ingenting og var ganske blokkert. Men sterk og fin som han er, så gikk rehabiliteringen ganske smertefritt og han ELSKER andre mennesker i dag. Dette er en ung hannhund som virkelig brenner for ALT vi driver med. Vi har konkurrert i både Freestyle og heelwork to music, og han fungerer like bra i de begge grener. Han har ikke vært i konkurranseringen mer en 9 ganger hittil men har gjort det veldig bra. Han er i dag i klasse 2 i freestyle, og klasse 3 i heelwork to music.  Utover Kreativ Lydighet så driver vi med trekke foran Kickbike, spore, triksing, litt agility (på hobby basis), lydighet, Rally Lydighet og MASSE bading på sommeren. 

Vi skal gjøre det beste vi kan, og vi gleder oss masse til dette eventyret. 

Foto: Hanne Bache-Mathiesen

Foto: Marianne Ono Njøten

Fra Lunde, HTM2, hvor de vant klassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar