mandag 25. juni 2012

Norske talenter

Hvis det er noen som lurer på hvor det blir av Jessica og Sussi, og hvorfor htm ikke helt sitter som det pleier, så skal jeg gi dere svaret her...


I våres fikk de en forespørsel om å delta i Norske Talenter, noe Jessica selvsagt ikke klarte å si nei til. Så etter VM var det bare å hive seg rundt og og trene. Planen var å satse på HTM i konkurranser, men det har det ikke blitt tid til å trene. De vi kommer nok mye sterkere tilbake etterhvert!

For noen uker siden bar turen inn til audition i Oslo. Nerver? Nei, det har man IKKE hørt om! Sussi fikk i allefall mye oppmerksomhet, kunne blitt rik på antall 'naaaw' som ble hørt i løpet av dagen.

Legg merke til alle som beundrer søte Sussi mens de
står i kø for å komme inn!
Sussi venter tålmodig bak scenen
Så kommer million dollar spørsmålet: Hvordan gikk det? Det kan jeg ikke si så mye om. Det jeg kan avsløre var at Sussi jobbet som en helt under ekstremt vanskelige og støyende forhold. Resultatet får dere se på TV2 til høsten.

2 kommentarer:

  1. Hei! jeg er en jente som så jessica og sussi på norske talenter og elsket det XD har dere øvd mye eller men jeg sier 1.Plass. Lykke til videre<3

    SvarSlett