mandag 29. oktober 2012

Carola Brusevold og Felix

Her kommer en liten presentasjon av Carola og Felix som har blitt tatt ut til nordisk.


Jeg er Carola Brusevold og jobber til daglig med hund ved Rådehund.no.

Jeg har tre hunder av rasen Pumi, som jeg trener innen forskjellige hundesportsgrener. På hobbybasis hovedsakelig.... Tid, helse og energi rekker ikke alltid like langt som lysten, nemlig...!

Med min eldste hund, Felix, begynte jeg å delta i HTM- konkurranser så sent som i våres. Vi var imidlertid så heldige å få opprykk på samtlige konkurranser vi deltok på, slik at vi nå er klare for deltakelse i kl. 3. Vi «jobber» for tiden med vårt nye program, som jeg håper å presentere om kort tid.

Jeg er beæret over forespørselen om å være med på landslaget, og håper vi vil være i stand til å bidra positivt. Min familie påstår at jeg har verdens dårligst utviklede konkurranseinstinkt, og jeg må nok innrømme at de har et  lite poeng der, - men jeg lover at i denne sammenheng skal jeg spisse mitt og Felix sitt potensiale til det ytterste!

Takk for muligheten! Jeg gleder meg stort til hva fremtiden vil bringe!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar